Band Stage

Boutique

Skupina funguje pod ZUŠ Třinec, pod vedením Mgr. Jiřího Zabystrzana. V průběhu let se v kapele vystřídalo mnoho žáků, v aktuální sestavě spolu hrají teprve od tohoto školního roku. Kapela hraje hlavně pop, funk a moderní jazz. Repertoár tak tvoří skladby interpretů jako např. Stevie Wonder, Norah Jones, Etta James, Matěj Benko, Dave Weckl a jiní., upravené vedoucím souboru.
Kapela Boutique vystoupila na nejrůznějších akcích v České republice a v Polsku. V loňskémkole celostátní soutěže základních uměleckých škol estrádních, tanečních a jazzových orchestrů získali 2.místo.

 

Boutique

 

 

Porcelaine People

Oficiální web: http://porcelainepeople.rock.cz/
BandZone: http://bandzone.cz/porcelainepeople

 

Základní šutry položili dlouholetí kamarádi a hudebníci chopper, slon a mada, no a když sháněli týpka za mikrofón, cesty je zavedly až do známého havířovského Jazz Clubu, kde potkali a oslovili rossyho, který posbíral krapet békacích zkušenosti v grungeových kapelách Navarra, Skooma, a ztvárnil roli v rockovém muzikálu Srdce. Jako poslední se k oné čtveřici připojil czecha.

V téhle finální sestavě se hoši na dlouhé měsíce zavřeli do zkušebny a netrpělivě čekali na páteční večer 17. září 2010, kdy se jim poštěstilo zbořit havířovský klub Green city svým debutovým koncertem.

Styl lze popsat jako takový alternativní melancho indie rock se zpěvem, který se snaží tvářit se vesele, ale nejde mu to. No a pokud snesete přirovnání, pište si např. Muse či Radiohead, jen ten projev a celkový feeling vyznívá kapečke drzeji...

 

Porcelaine People

 

 

Venefica

Oficiální web: http://www.venefica.cz
BandZone: http://bandzone.cz/venefica

 

Koncertně se Venefica prezentuje od roku 2007. V roce následujícím vznikla v kapele dostatečná chemie k natočení první "studiové" desky, která byla vydána a pokřtěna 27. 10. 2008 v Olomouckém S-klubu. Na prvotinu Reflections of Reality vyšlo několik velmi pozitivních recenzí např. v časopisech Spark, Muzikus, Report, HardRocker a dalších.

Jedním z dosavadních největších úspěchů kapely je vítězství ve vyhledávací talentové soutěži Radegast Líheň 2009. Tam Venefica porazila přes 250 kapel různých hudebních žánrů. Díky prvnímu místu dostala šanci vystoupit na předních českých festivalech jako jsou Colours of Ostrava, Inkubátor, Štěrkovna Open Air, Radegast den v Nošovicích apod.

V létě 2009 Venefica vyhrála diváckou soutěž v České rockové lize a podle poroty se umístila na třetí příčce. V roce 2010 se zúčastnila celkem dvou celorepublikových soutěžních klání. V domácím finále mezinárodní soutěže Wacken Metal Battle získala Venefica stříbro, o měsíc později slavila stejný úspěch na Metalgate Massacre.

Kapela odjela také půl jarního a celé podzimně-zimní turné 2009 jako host české metalové stálice - skupiny Arakain.

Ihned po tour natočila klip ke skladbě Drowning soul syndrome, který je velmi chválen a například třikrát postoupil v TV rockparádě na stanici TV PUBLIC.

V létě 2010 pak ještě kapela účinkovala na festivalech Zámostí, Hey animal fest, Noc plná hvězd, Basinfirefest a dalších...

 

Venefica

 

 

Votchi

Oficiální web: http://www.votchi.cz
BandZone: http://bandzone.cz/votchi

 

Kapela Votchi vznikla kolem července roku  1999. Od té doby se členové kapely měnily a vystřídalo se několik hudebníků, současné osazení je však následující: zpěv: Petr Kutheil, el. kytara: Michal Hladůvka a Márty Smejkal, baskytara: Pavel Bartoš, klávesy: Mirek Mužík, bicí: Tomáš Stloukal, příčná flétna: Libor Barto. Styl hudby se postupně vyvíjel s přicházejícími členy, přičemž dnes lze tvrdit, že to, co je možné od kapely slyšet, se nejvíce blíží progresivnímu hard-rocku.

Skupina Votchi má vydaná 3 studiová alba. První z roku 2002 (Scary Woman), kterým se úspěšně uvedla na českou rockovou scénu, titulní skladba z tohoto CD byla několik měsíců v rotaci classic-rockového rádia Beat, tiskem vyšlo mnoho příznivých recenzí.  V tomto roce se skupina umístila na 3. místě v prestižní soutěži Rock made in Gambrinus a také získala první místo v soutěži Beatová liga v Plzni. V následujícím roce kapela vybojovala další prvenství, tentokrát v soutěži Rock Nymburk. Díky pravidelné účasti na velkých letních festivalech a samozřejmě častému koncertování v klubech Votchi postupně pronikají do povědomí fanoušků rockové hudby. V roce 2003 Votchi koncertovali v pražské T-mobile aréně jako hosté před legendárními Whitesnake a v Lucerna music baru předskakovali neméně známé kapele The Colosseum. Kapela vyjela na několik úspěšných koncertů do sousedního Německa. V roce 2004 Votchi vydávají své druhé album s názvem Unicorn. Několik skladeb se opět dostává do rotace rádia Beat, hudební kritici novou desku jednoznačně chválí. V roce 2005 Votchi hrají po boku významných českých kapel jako Blue Effect, Vladimír Mišík, Divokej Bill, vyhrávají soutěž rádia Beat „Naděje Beatu" a díky tomu vystupují ve vyprodané pražské Lucerně spolu s kapelami Blue Effect a Pražský výběr. Na závěr roku přichází doposud nejvyšší dosažená příčka - skokan roku v anketě Zlatý slavík a celkově šesté místo v kategorii kapel. V říjnu 2006 kapela vystoupila jako předskokan Deep Purple v ostravské ČEZ aréně. V únoru 2007 kapela vystoupila v přímém přenosu v České televizi v pořadu „Dobré ráno s ČTv", na konci prázdnin hrála jako support na Čechomor Kooperativa tour 2007. V říjnu obsadila 1. místo v soutěži Gambrinus MP3 paráda.

V září 2008 vychází u Popron Music nové album s názvem „New Religion", na kterém spolu s Petrem Kutheilem zpívají i Bára Basiková a Tomáš Trapl. Dvě skladby otextoval Martin Němec  z kapely Precedens. Na konci října vyjela kapela na společné turné po ČR s legendární anglickou kapelou Uriah Heep. V roce 2009 vystupuje například dvakrát jako předkapela na koncertech skupin Nazareth (Bílina, Praha) a Uriah Heep (Praha). Po celou dobu existence Votchi pravidelně koncertují na největších českých festivalech. V srpnu roku 2010 kapela vydává živé DVD z koncertu v Lucerna Musicbaru pořádanému ku příležitosti výročí deseti let od založení.

Za zmínku také určitě patří dva koncerty v roce 2001 v liverpoolském Cavern clubu, kde Votchi zahráli jako vůbec první česká skupina. Tento legendární klub proslavila zejména skupina Beatles.

Stručné informace o jednotlivých členech kapely:

Petr Kutheil - zpěv, účinkování v muzikálech Galileo, Hamlet, Romeo a Julie, opeře Don Giovanni a dalších
Libor Barto - příčná flétna, pedagog Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy
Mirek Mužík - klávesy, vokály, autor hudby a textů, student HAMU, pedagog konzervatoře JJ.
Michal Hladůvka - kytara, student konzervatoře Jaroslava Ježka, dále působí v kapele Walda&Gang
Márty Smejkal - kytara
Pavel Bartoš - basová kytara, absolvent konzervatoře Jaroslava Ježka
Tomáš Stloukal - bicí nástroje, absolvent konzervatoře Jaroslava Ježka, působil v kapele Divokej Bill, Merlin.

 

Votchi

 

Jaksi Taksi

Oficiální web: http://www.jaksitaksi.cz
MySpace: http://www.myspace.com/jaksitaksi

 

Jaksi Taksi je pražská punk-rocková hudební kapela.
Kapela byla založená roku 1992, bubeníkem Alešem a tehdejším kytaristou Radkem. Jejími členy jsou Aleš, Radek, Karel. Kapela postupně přešla od punk rocku k pop punku. Kapela je oblíbená hlavně u mládeže. Pravděpodobně největší hit kapely je píseň Škola z CD Zachovejte paniku!. V anketě Český slavík 2007 v kategorii skupina skončili s 668 body na 45. místě.
Ze začátku se v kapele vystřídalo mnoho lidí, někteří hráli na klávesy nebo saxofon. Na první album Hysterčák (1997) se kapela zadlužila a proto se následující deska Uvěř a zaplať musela vydávat jen na MC. Radek, do té doby kytarista, roku 2000 přešel na basu a na kytaru nastoupil dnes již bývalý basák Bžabža. Před vydáním CD Zachovejte paniku! se Radek vrátil ke kytaře, na basu přišel Štěpán a také se ke kapele přidal kytarista Karel. Na začátku roku 2006 odešelí Štěpán a basu vzal do svých rukou opět Radek

 

Jaksi Taksi

 

 

Tleskač

Oficiální web: http://www.tleskac.cz
MySpace: http://www.myspace.com/tleskac

 

Ideologický vznik skupiny se datuje k 1. 1. 2000 pět minut po půlnoci. Na pódiu plzeňského hudebního klubu Divadlo Pod lampou před několika okamžiky dohrála kultovní punková skupina Požár mlýna a právě její tři členové, baskytarista Jirka „Frigo" Sýkora, bubeník Petr „Bejdžán" Bejlek a zpěvák Míra „Prasopes" Cisler, si na baru připíjejí na nové tisíciletí a při této příležitosti zakládají, zatím pouze teoreticky, skupinu, která by podle představ zakládajících měla hrát ska. Pouze z lásky k této muzice, kterou tak pěkně všichni tři trpěli.

Od představ k realizaci tohoto pošetilého nápadu utekl půlrok a na podzim roku 2000 začaly první nesmělé zkoušky tělesa, které o hraní na druhou dobu nemělo ani tušení. S o to větším nadšením se výše zmíněná trojice, doplněná o kytaristu Jirku Kyliše, tenorsaxofonistu Štěpána Slezáčka, pozounistu Michala Sloupa a klávesistu Honzu Mráze, pustila do sehrávání a studování několika převzatých písní, aby zjistila, jakže se to vlastně hraje.

To, že cesta nebude dlážděna hlavami klasiků tohoto žánru bylo jasné od počátku. Dalo se to vytušit z životního postoje Tleskačova zakladatelů a jisto bylo při prvních vlastních písních, které tematicky nepříliš zapadaly do jamajské škatule a navíc byly dosti podpořené neumětelstvím členů souboru. Všechno je ale překonatelné, stejně jako zkušební podmínky, ve kterých tyto písně vznikaly a zoufalý nedostatek muzikantů, kteří měli vyztužit páteř a přibarvit, zatím, dosti šedivý náčrt budoucího obrazu kapely.

Záhy se k lopotě zúčastněných přidává altsaxofonista Pavel Halík a mladičká, teprve patnáctiletá, zpěvačka Olinka Konopíková, která se jen těžko srovnávala s mužskou přesilou a občasnými vulgarismy v textech obsaženými.

Po desetiměsíčních útrapách se vyčerpaným muzikantům narodilo přenošené dítě v podobě prvního koncertu. Kde jinde než v Divadle Pod lampou, a to pro 200 (!) občanů. Inu, nikterak se to dlouho dopředu netajilo a každý z členů má dost známých. Aspoň v tom je výhoda vícehlavých souborů.

V létě se, konečně, kapela zakulacuje na deset perzón a přichází poslední posila, trumpetista Karel Kolesa. Začíná se koncertovat čím dál častěji, čím dále od rodné hroudy, úroveň hudebních výkonů prudce stoupá a převzatá tvorba je pouze drobnou ingrediencí.

V zimě roku 2002 se loučí kytarista Jirka Kyliš a předává „žezlo" strakonické posile Vladimíru Barešovi. V tomto složení je odehrán pro kapelu zásadní koncert na Litoměřickém kořenu v létě 2003, kde byl soubor lapen do sítí hudebního vydavatelství Black Point a pod jeho křídly na jaře 2004 vydává své debutové album „Ska z Česka". Název tohoto alba naprosto přesně vystihuje styl, který těleso produkuje.

Po dokončení desky odchází od skupiny „právěvystudovaný" zubař a tenorsaxofonista Štěpán Slezáček, by se věnoval dentistickému řemeslu. Ovšem v kurzu jsou právě rovnátka a „rovnátkářů" jako šafránu. Snad je dílem osudu, že oboru se vyučuje právě v Plzni, a tak je možné, že kapela mezi sebou staronového člena brzy přivítá...

A skutečně se stalo, co naznačil předcházející odstavec. Na sklonku roku 2005 se tenorsaxofondentista navrací, hlavně proto, aby způsobil komplikace s dopravováním se na místa koncertů v devítimístném a s rozmyslemsepohybujícím voze, a také proto, aby doplnil chybějící článek tanečně-dechové sekce při přípravě nového CD.

V roce následujícím, konkrétně závěrem srpna dochází v každém větším městě naší pohádkové zahrádky k bujarým, emocionálně laděným několikadenním oslavám ku příležitosti třístého koncertu kapely. S otřením posledních slz dojetí a s notnou dávkou entuziasmu a píle zavírají se jednotliví členové kapely do studia, by zaznamenali všechny nové nápady, které se zrodily v jejich hlavách za předchozí dvouletku. S přispěním kvalitního týmu tamních soundesignérů a jiných a jiných okolností, o kterých zde nemá smysl se podrobněji rozepisovat, získávají ony nápady boubelatějších a konkrétnějších obrysů... Datum narození: 20. 11. 2006, míry: 14x12 cm / 105 g, jméno: Na předměstí Bory. Ano, tak tímto názvem se honosí druhé CD kapely. CD nepříliš významné délkou záznamu, o to však významnější obsahem, ze kterého vás naplno zasáhne jeho génius loci.

A jak čas běží, zároveň ukazuje, že zasažených přibývá stejným tempem, jako zářezů na pažbě Tleskačově, co se počtu koncertů týká. Ona četnost veřejných vystoupení není dána ústupem prodejnosti hudebních nosičů, jež zasáhla nejen Wall Street a přilehlé uličky až ke Klatovské třídě. Ale pracovitost Ferdy Mravence a Dušínův poctivý přístup k věci je kombinací, která je jednotlivým součástkám kapely nejbližší. Ovšem nic netrvá věčně. Stejně jako končí dívčina nevinnost, končí činnost výše zmiňovaného tenorsaxofonisty Štěpána Slezáčka deflorací jeho hudební duše nástrojem z nejpevnějších, a tím je touha stát se respektovaným doktorem, neb těch, kteří jsou k smíchu, tady máme dost. Štěpánův vyšlapaný chodníček, vinoucí se po sedm let podél toho Tleskačova, náhle uhnul do prostředí s vůní rajského plynu, bzukotu zubních vrtaček a všudypřítomného amalgámu.

Po vypsání konkurzu na uvolněné místo se přihlašuje několik hudebních veličin, které ovšem, dle rozhodnutí výběrové komise, zastiňuje ve všech ohledech šikovný a hlavně mladý, tudíž ohebný a tvárný Patrik Havlán. Tato chrástecká akvizice našeho souboru se znamenitě uvedla hned při prvním veřejném vystoupení s kapelou tím, že na ono vystoupení zapomněla dorazit. Vypadá to, že hodnotou svého paměťového kvocientu bez problémů zapadne do řady již zasloužilých členů orchestru. Jak to bude s ostatními dispozicemi ukáže čas, neb cesta je dlouhá, trnitá a mnohdy vysilující. Nicméně je vždy odměnou, když kapela dorazí k nějakému horizontu, který má cestou daleko před sebou. K takovému, v podobě pětistého koncertu, se právě blíží. Jestli se za tímto vrcholem vypíná další, je-li to potom dlouho rovně, či cesta prudce klesá, ukáže až dobytí onoho magického místa.

 

 

Tleskač

 

Michal Hrůza a kapela Hrůzy

Oficiální web: http://www.michalhruza.cz
BandZone: http://bandzone.cz/michalhruza

 

Michal Hrůza - výrazná osobnost české hudební scény, na které se úspěšně pohybuje již více než deset let. Zpěvák, skladatel a textař, zakládající člen a dlouholetý frontman skupiny Ready Kirken, pro kterou složil a napsal více než padesát písní a textů. V roce 2006 se vydal na sólovou dráhu a založil KAPELU HRŮZY, se kterou od té doby vydal již dvě studiové desky.

Celá řada písní Michala Hrůzy získala své pevné místo v play listech českých rádií, či skrze videoklipy na obrazovkách televizí. Rozsáhlá skupina posluchačů a příznivců je zdrojem neustále chuti k živému hraní. Za své působení na hudebním poli však nezískal Michal pouze popularitu mezi fanoušky, ale i uznání z řad ostatních hudebníků, což má za následek spolupráci i na jiných projektech. Michal je například autorem skladby „Voda živá" pro Anetu Langerovou, autorem písně „Ty jsi jako já" pro seskupení muzikantů Óčko Allstars, nebo autorem titulní písně k seriálu České televize „Vypravěj". Největším počinem Michala Hrůzy v tomto směru je však hudba k filmu Lidice, jehož ambice sahají i za hranice České republiky, kterou Michal dokončil ve spolupráci s Jamesem Harriesem a Karlem Heřmanem v březnu 2011.

Tvorba a písně Michala Hrůzy se vždy vyznačují kvalitními texty, pro které je typická velká dávka empatie, porozumění, ale i jisté osobní zvědavosti autora vztahující se k daným tématům. Příznačným rysem je i prostor pro fantazii, který texty posluchačům dávají a podvědomě je tak vyzývají k hledání vlastních významů a souvislostí. V Michalově textařském repertoáru však zbývá i velký prostor pro písně, které mají za cíl své posluchače především pobavit a svým osobitým humorem dát na chvíli zapomenout na starosti každodennosti.

Hitový potenciál písním z dílny Michala Hrůzy a KAPELY HRŮZY dává bezesporu také stejně kvalitní hudební tvorba, která ctí melodičnost a originalitu aranží. Umí však překvapit i svou nápaditostí, či hraním si s různými hudebními žánry. Velký úspěch zaznamenal například „country" duet s Lenkou Dusilovou. Základem kvality a originality hudební tvorby KAPELY HRŮZY je však především samotná instrumentální dovednost a jistota všech členů kapely. To se projevuje především při živém hraní, kdy koncertní provedení často překvapuje svou dynamikou a energií, odlišnou od studiových verzí.

Založením KAPELY HRŮZY se Michal obklopil kvalitními a zkušenými hudebníky - klávesista Karel Heřman (spolupracoval s CHINASKI); kytarista a.m.almela (spolupracoval s Ecstasy Of St.Theresa, Anetou Langerovou, je duší alternativní kapely Photolab); bubeník Stanislav Matoušek (studiový hráč, Meky Žbirka, Blanka Šrůmová); a nově i baskytaristka Elisn ( Photolab).



Michal Hrůza

 

 

ELECTROSTAGE

DJ IMO-TEP (do100a, Chodí a Tančí)

Soundcloud: http://soundcloud.com/drumatix

Jsem druhu Iomosapiens neboli Člotep, pocházím z planety Země z místa ležící 49º44´51.981"N 18º37´19.946"E zvaném Český Těšín.

K elektronickým zvukům mě nasměrovala akce SlimSlamDrum. Tam jsem poznal drumnbass, pro mě zcela nová alternativa kapel jako je například Slipknot. Lomený beat už mi nestačilo jen poslouchat. Přišli první první gramce, první vinyl (Cyanide 006), zároveň s příchodem počítačů i první kontakt a tvorba beatu, ruchů, brumů, pazvuků, možná že i muziky v FL studiu.

Mezi mé oblíbené ruchotvůrce, které můžete u mě v brašně najít patří Gridlok, Hive, Ed Rush & Optical, Noisia, Spor a nebo taky Zinc, Aquasky, EZ Rollers, Total Science, FreddyFrogs, Nubreed, Chemical Brothers a mnoho dalších.

 

Ino-Tep

 

 

Schulc

Známá oldřichovická ikona elektronické, potažmo experimentální hudby, začala s djingem kolem r. 2003, kdy si zakoupila první gramofony a mixák. U této persony nemá smysl psát něco o začátcích poslechu drumandbassu, spíše o začátcích drumandbassu jako takového.. Naučil základním djským technikám nejen kolegu Dry-rota, nýbrž celou polovinu Oldřichovického gangu.. R. 2006 byl vtažen Dry-rotem do Eastcoast, aby se společně s ním snažil o udržování tohoto kdysi velice známého seskupení djs a samozřejmě zlomené scény celkově.  Vzhledem k jeho letitým zkušenostem a prvotřídnímu výběru desek, které Vás zaručeně roztančí, se určitě jeho hraním bavit budete..

Schulc

 

 

DRY-ROT

SoundCloud: http://soundcloud.com/dry-rot
MySpace: http://www.myspace.com/dry-rot

Do tajů drumandbassu byl zasvěcen kolem r. 2001 Lamatem z úspěšného českého projektu Morebeat. Zlomovým se stal r. 2005, kdy si z US přivezl kompletní dj techniku a rovněž se v tomto roce dal dohromady s Afghanem, kterým byl infiltrován nejen do Eastcoast bandy. Podílel se (nejen hraním) na akcích s headlinery světové špičky drumandbassové scény jako jsou The Panacea, Audio, Bad Company, Unknown Error, Dylan, Dean Rodell, Current Value, Corrupt Souls, Counterstrike, BSE, Allied, Blokhe4d, C4C, Chris Renegade, N.phect, Rusher, Jade, Urban Notion, TC, Gein, Prolific, Crossfire, Fresh, Adam F, Sigma, Axiom, Camo & Krooked, Matrix & Futurebound, Masheen, Blokhe4d, Drumsound, Katharsys, Gridlok, .. Po Afghanově odstěhování do Prahy se spolu se Shulcem snaží držet drumandbass v třinecké kotlině při životě, např. pořádáním klubovek Step Inside, punkovek ve všemožných prostorách a také patří k realizačnímu týmu open-air festivalu 3necke KiloWatty. Společně s MoreBeat tvořil Motion Control tým, který dovezl do jablunkovského Southocku taková jména jako Dieselboy, Corrupt Souls, BSE, Gein, C4C, Jade a Urban Notion. Má na starosti společně s Imo-tepem funky brejkové Veczirky v těšínské Dziuple, kde mimo jiné zahrála českokanadská legenda Dj Czech a pomáhá Spamovi s organizováním multižánrových párty Deatmatch a Kontakt. Podílí se i na česko-polském audiovizuálním projektu Podaj Kabel. Dry-rot spolupracuje také s Darcem (rap) a jejich první společná skladba Život měla poměrně slušné ohlasy. Od jara 2010 je členem legendární DvoikyTroiky. Rok 2011 zdá se býti pro Dry-rota zlomovým; hned v lednu mu na legendárním Dylanově labelu Freak Recordings vychází pecka Near Death Experience a hitovka Mindfuck  (zatím  pouze jako Freak Recordings dubplate) drtí parkety po celém světě. V březnu mu vyšla spolupráce se Spamem (a vlastně jeho první dodělaný song vůbec) názvu Scream  na americkém labelu Abducted Record jako součást Neuro Surgery LP, kde se nachází po boku takových producentů, jako jsou např. Diode, Atom či Rico a Scoop, v dubnu pak vyšla skladba In The End na Infectech recordings jako součást monstrózní free kompilace APOCALYPTICISM - Born From Hell Vol.2 LP. Své fanoušky pravidelně uspokojuje svými Promo mixy a kolekcí setů s názvem Tyramix. Vyzkoušejte jeho porci našlapaného drumandbassu prokládaného četnými mashupy, dubplaty a happy hardcore motivy - při poslechu se nudit rozhodně nebudete!

 

 

Dry-Rot

 

 

Formitox

DJ Formitox, pocházející z Pardubic, se k drumandbassu dostává okolo roku 2001. Nejprve jako posluchač a v listopadu roku 2005 je jedním ze spoluzakladatelů tamější FDC crew. Jejich myšlenkou bylo pořádat pravidelnou drumandbassovou noc, která ve městě perníku a slavných dostihových závodů chyběla. Zanedlouho po založení, v prosinci 2005, se Formitox pouští do krocení vinylů. Aktivně se podílí na organizaci DNB Conference, která má v pardubickém klubu Žlutý pes několikaletou tradici a kde se již stihla vystřídat přední jména české drumandbassové scény. V roce 2008 a 2009 se podařilo též uspořádat akci větších rozměrů s účastí světových top djs (The Panacea, Limewax, Fanu, Concord Dawn, Paul B, Masheen nebo Counterstrike).

V setech Formitoxe uslyšíte tvrdší a temnější polohy drumandbassu, převážně neurofunk a techstep. K jeho oblíbeným producentům patří Spor, Prolix, BSE, Noisia, Rawtekk, Limewax, Current Value nebo Nphonix. Formitox si zahrál po boku zahraničních jmen jako například Unknown Error, dBridge, Friction, Noisia, Break, John B, Aphrodite, The Panacea, Masheen, Limewax, Counterstrike a další.

 

 

Formitox

 

 

Panzer

původem z 3nce, začal s drumandbassem kolem roku 2000, nicméně gramců se chopil až léta páně 2006.
Od té doby se stal součástí brněnského uskupení Redrum, pod kterým rozsévá nemilosrdné basové linky po celé Moravě.
Měl tu čest zahrát si po boku velkých jmen jako Noisia, Black Sun Empire, Corrupt Souls, Apex, Jade, Allied, Morebeat, Rido a dalších.
Jeho sety jsou koncentrací tanečně zaměřeného techstepu a neurofunku, který je sem tam proložen nějakou mainstreamovější záležitostí tak, aby výsledek měl "koule" a jakýsi drive, který vás bude nutit k neustálému pohybu po danceflooru.

 

Panzer

 

 

YABOL

SoundCloud: http://soundcloud.com/yabol
MySpace: http://www.myspace.com/kuba_jablonski

Uplynulo už přes 10 let od doby, kdy jsem hrál poprvé - tehdy to bylo ještě z vinylu. Na počátku jsem byl unesen z djs/producentů jako Usual Suspects, Stakka & Skynet, Unusual Incident, Pyro nebo Cause 4 Concern. Ale brzy jsem pochopil, že pravá zábava při hraní začíná, až když vyzkouším své síly jako producent. Netrvalo dlouho a získal jsem uznání jako producent od spousty zahraničních djs a producentů - zkrátka začali hrát mé věci. Přesto jsem musel čekat na svůj první release až do roku 2008, kdy mi na labelu Sinuous rec. vyšel můj první track "Dyskinesia". Pak už to šlo rychle - momentálně mám na svém kontě desítky  vydaných songů na labelech jako Ruse, Tilt, Impakt, Sinuous, Venom Inc., Substance, DSCI4, Perkussiv.... Díky svému úspěchu na producentském poli jsem si zahrál na akcích po celé Evropě a měl možnost propagovat vlastní zvuk, vycházející z techno-dnb, neurofunku a techstepu. Nedávno mě opět pohltila vlna starého dobrého techstepu z let 2000-2003 v kombinaci s psytrance. Miluji nonsens, diskuse na téma filosofie žití, sci-fi filmy a chytré ženy. :o) Nenávidím hip-hop, amen break's, lidskou blbost a ovocné polévky. :o))

 

Yabol